maanantai 14. joulukuuta 2015

Boardriders



För första gången har jag inte lika lust att resa iväg, att se nåt nytt. Manly har varit så himla bra, och till skillnad från att resa hemifrån, så vet jag att det inte kommer vara samma när vi kommer tillbaka. Alla har sin egna resa, kommer och går. Och det är människorna här som gör det till vad det är.

Jag kan inte ens beskriva hur härliga människor jag har fått lära känna och hur härliga attityder jag har fått sharea.

Att kunna gå upp och äta morgonmål, ibland sitta ensam  men ibland tsm med 10 andra vid bordet, var ett alldeles härligt sätt att börja dagen på.
Att ha filmkväll med hela hostellet, antigen alla longtermers inklämda i rummet eller i common arean med alla soffor ihopsamlade kring tvn.
Att en regnig lat söndag morgon kolla på hangover med en grupp väldigt darriga typer efter föregående kväll. 
Att överta halva dansgolvet i baren(som i princip är i samma byggnad) 
Att en hel standupcomedyshow  handlar om hostellet för vi var 80%av publiken
Att va påväg ner från rooftopen men kommer typ en halv timme senare till rummet för man "träffar så många på vägen"
Rooftopens roof....solnedgång där anyone? Oh yes
Baka pepparkakor, dricka glögg och bli utnänmda till hostellets bästa julstämnings skapare 
Att bo i Manly 2 minuter från stranden, perfection.
Och att i princip ha allt man behöver 2 minuter ifrån, ååh Manly!
Gatan utanför hostellet som basically bestod av allt vi behövde för att överleva; kaffe, bakery med billig frukost, liquerland, dominos pizza och power living yoga...behöver jag ens säga nåt mer?
Att vakna 6.30 på morgonen för att städa common arean och hitta 5 guys som still goes strong från föregående natt xD (eller somnat på sofforna..)
Att bli överröst av kramar så fort man lämnar rummet

Samtidigt som alla hatar Boardriders så älskar alla det och ingen vill lämna detxD

Vår Boardrider hostelfamily äger❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti