tiistai 12. huhtikuuta 2016

DYKNING/ 18.3


en grotta FULL med fladdermöss
Lunchpaus, här höll alla dyk- och snorkelbåtar sin paus

Äntligen har jag testat dykning! Det var som en annan värld!
Första gången vi gick ner under vattnet, bara några meter för att testa, fick jag värre panik och måste komma upp genast. Vid den här stunden tänkte jag bara på att denna dagen och upplevelsen kommer bli allt annat än vad jag förväntade mig. Nästa gång vi gick ner gick bättre. Andningen är kräver nog mer dykning för att bli van med det.
Efter lunchen var det dags för nästa dykning, nu vid en korall vägg. Alltså sjukt fint! Helt som en rak vägg, djupt ner i havet, fylld av färggranna koraller, sjöstjärnor, fiskar. Vii såg också en sköldpadda simma runt helt bredvid oss.

Jag väntar redan på nästa gång.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti