torstai 17. marraskuuta 2016

20 år!






Dream much?

Jag hade ju som sagt lite ålderspanik för att fylla 20... Japp jag vet! Man borde int. Men i alla fall väntade verkligen inte på min födis, men det blev verkligen en oförglömligt bra dag. Tack ni härliga typer♥ 
Vårt Byron gäng samlades halv 5 på morgonen(natten) och så var det bara att gå upp till Byron Bays fyr i mörkret. Vi skulle ju såklart hinna tills soluppgången. Att sitta där tillsammans med härliga typer, stirra ut över havet, lyssna på vågorna och samtidigt känna hur solen värmer allt mer medan den går upp. Jessi hade också köpt supergott morgonmål med upp till toppen, lyxigt sätt att börja dagen, tack♥ 

Dagen fortsatte med att gå tillbaka längs stranden, ta några dopp på vägen, få ha stranden nästan för sig själv såhär på morgonen, och bara njuta lite extra. Vi chillade resten av dagen på stranden, hyrde bodyboards, och volleybollen hängde ju såklart med oxå. Tiden bara flög iväg, och snart var det dags för gratis middag på hostellet och sedan gratis Bbq. Snyggt solbränd och röd fortsatte vi kvällen på Cheeky Monkeys. Of course.

*Måste ännu nämna att jag lyckades vinna en limbotävling #födisgoals

*Födelsedagen till ära åt vi lunch på Dominos, blir det mer aussibackpacker style än så?

dDt känns som att jag lever livet enligt en film.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti